Πώς να Παραμείνεις Υγιής | Κέντρο Πληροφόρησης για την Πρόληψη

I. Επαγγελματικο Υποβαθρο

Έλαβα το Μπάτσελορ πτυχίο μου το 1964 με διάκριση στη φιλοσοφία και τις πολιτικές επιστήμες από το Κολέγιο Κονκόρντια στο Μούρχεντ της Μινεσότα, στις ΗΠΑ. Επιπλέον, έλαβα το Μπάτσελορ πτυχίο μου στο θέμα της Ιερής Θεολογίας το 1967 με διάκριση από τη Σχολή Θεολογίας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ στο Κέμπριτζ της Μασαχουσέτης, στις ΗΠΑ. Το Μάστερ μου (1972) και το Διδακτορικό πτυχίο μου με διάκριση (1976) στις Ειδικές Θρησκευτικές Μελέτες είναι από το Ινστιτούτο Χριστιανικής Σκέψης, Πανεπιστήμιο του Κολεγίου Σαιντ Μίκαελς, στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, στο Οντάριο του Καναδά. Η πτυχιακή διατριβή μου είχε τον τίτλο «Ιστορία και Εσχατολογία στο “Μία Κριτική της Διατριβής του Χάιμερτ” του Τζόναθαν Έντουαρντς».

Έχω διδάξει στο Κολέγιο Κονκόρντια, στο Μούρχεντ της Μινεσότα (Καλοκαίρι του 1966), στο Πανεπιστήμιο Λουθηρανών του Γουότερλου, στο Γουότερλου του Οντάριο (1967-1969), στο Πανεπιστήμιο του Γουίντσορ, στο Γουίντσορ του Οντάριο (Καλοκαίρι του 1972, 1973), στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, στο Πρόγραμμα Επέκτασης, στο Τορόντο του Οντάριο (1972), και στο Κολέγιο Ρένισον του Πανεπιστημίου του Γουότερλου, στο Γουότερλου του Οντάριο, από το 1973. Έχω θέση ως Καθηγητής Θρησκευμάτων και Πολιτισμού στο Κολέγιο Ρένισον του Πανεπιστημίου του Γουότερλου, όπου είμαι επίσης Βοηθός Καθηγητής των Σπουδών Κοινωνικής Ανάπτυξης. Από το 1982 είμαι μέλος του Προσωπικού Υποστήριξης για τη «Συνεργασία για την Αναμόρφωση της Ιστορίας» του Πανεπιστημίου του Γουότερλου και του Πανεπιστημίου του Γκελφ. Υπηρέτησα ως Πρόεδρος του Τμήματος των Θρησκευτικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Γουότερλου (1987-1993) και τώρα είμαι υπεύθυνος για το Μάστερ πτυχίο στις Θρησκευτικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Γουότερλου.

Έχω επίσης υπάρξει Επισκέπτης Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ, στην Αγγλία (1980), στο Ινδικό Ινστιτούτο Ισλαμικών Σπουδών, στο Νέο Δελχί, στις Ινδίες (1986), στο Ινστιτούτο Προηγμένων Φιλοσοφικών Σπουδών, στο Ινστιτούτο του Δρα Σ. Ραντακρίσμαν για Προχωρημένες Σπουδές στη Φιλοσοφία, στο Πανεπιστήμιο του Μαντράς, στο Μαντράς της Ινδίας (1987), στο Πανεπιστήμιο Χάμνταρντ, στο Νέο Δελχί στις Ινδίες (1993) και στο Πανεπιστήμιο του Ναϊρόμπι, στο Ναϊρόμπι της Κένυα (1994). Έχω τελέσει λέκτορας σε πολυάριθμα πανεπιστήμια στην Ασία, Αφρική, Λατινική Αμερική και Ευρώπη.

Είμαι ο συγγραφέας τεσσάρων τόμων στη μελέτη της θρησκείας, οι οποίοι είναι: Προς Κάθε Ενδιαφερόμενο: Φτώχεια, Ανθρωπιά, Κοινωνία (Φιλαδέλφεια, 1969), Ένας Κόσμος που Διαλύεται Λόγω Αμοίραστου Ψωμιού (Γενεύη, 1970), Η Θρησκεία σε Νέο Ύφος (Νέο Δελχί, 1992) και Βασικές Αρχές Γνώσης του Χρόνου, του Εαυτού και της Κοινωνίας του Τζόναθαν Έντουαρντ (Λιούιστον, Νέα Υόρκη, 1993). Έχω επίσης συντάξει (μόνος ή με συνεργάτες) δώδεκα ακόμα τόμους στον χώρο των θρησκευτικών σπουδών συμπεριλαμβανομένων των: Εξετάζοντας την Ενωτική Θεολογία (Νέα Υόρκη, 1978), Θεός: Η Σύγχρονη Συζήτηση (Νέα Υόρκη, 1982), Τα Πολλά Πρόσωπα της Θρησκείας και της Κοινωνίας (Νέα Υόρκη, 1985), Όιγκεν Ρόζενστοκ-Χόιζι: Μελέτες της Ζωής και της Σκέψης του (Λιούιστον, Νέα Υόρκη, 1986), Διάλογος Μεταξύ Θρησκειών: Φωνές για Νέο Όριο (Νέα Υόρκη, 1989) και Πλουραλισμός, Ανοχή και Διάλογος (Γουότερλου, 1989). Έχω συντάξει με την Ντόρις Τζέικομπς το Ένας Καναδικός Διαθρησκευτικός Κατάλογος (Γουότερλου, 1993). Έχω εκδώσει περισσότερα από σαράντα ακαδημαϊκά άρθρα συμπεριλαμβανομένων των «Πίστη και Ιστορία του Μεγάλου Δράματος», «Ηθική των Μίντια», «Σινεμά, Θρησκεία, και Λαϊκός Πολιτισμός», «Αμαρτία και Κοινωνία», «Οι Παρηγοριές της Φιλοσοφίας», «Νέες Θρησκείες: Εκδόσεις και Ερωτήσεις», «Προς τις Βασικές Αρχές Γνώσης του Πνεύματος στην Κοινωνία», «Διαθρησκευτικός Διάλογος και Κατανόηση», «Οι Σκοποί του Χριστού: Προς την Επιστροφή της Αντίληψης των Οπαδών της Αγίας Τριάδος», «“Για το Άτομο” ή το “Μέλλον της Οντοθεολογίας” Απαιτείται η Ανάκτηση της Εμπειρίας/Αίσθησης της Υπέρβασης;», «Η Κουμπ Μελά: Μια Γιορτή της Ανανέωσης» και «Να Ακούω τα Αστέρια να Λένε: Η Οντολογία στη Μελέτη της Θρησκείας». Οι εκδόσεις μου εκτείνονται σε όλο το εύρος της θρησκείας και του πολιτισμού, αλλά μπορούν να χωριστούν στα παρακάτω πεδία: Ι. Θεολογία και Ηθική, II. Θρησκεία στη Βόρεια Αμερική, ΙΙΙ. Νέα Θρησκευτικά Κινήματα και IV. Διαθρησκευτικός Διάλογος.

Διδάσκω Θρησκευτικές Σπουδές για περισσότερα από εικοσιπέντε χρόνια. Στο Κολέγιο Ρένισον του Πανεπιστημίου του Γουότερλου, διδάσκω τακτικά τη Θρησκευτική Αναζήτηση, τη Μελέτη της Θρησκείας, την Ιστορία της Χριστιανικής Σκέψης και τη Διαθρησκευτική Συνάντηση και Διάλογο που χρησιμοποιούν τις σχετικές, ιστορικές και κοινωνιολογικές μεθόδους, που είναι κοινές στην ακαδημαϊκή σπουδή της θρησκείας. Διδάσκω επίσης κάποιες φορές τη Θρησκεία και Πολιτική, Θρησκεία και Λογοτεχνία, Θρησκεία και Κινηματογράφο και έχω διατελέσει λέκτορας σε Αιρέσεις, Λατρείες και Νέα Θρησκευτικά Κινήματα. Έχω διδάξει επίσης σε τάξεις αποφοίτησης το θέμα «Χριστιανισμός και Παγκόσμιες Θρησκείες».

Είμαι επί μακρόν μέλος της Καναδικής Κοινωνίας για τη Μελέτη των Θρησκειών, της Αμερικανικής Ακαδημίας Θρησκείας, της Καναδικής Θεολογικής Κοινωνίας, της Κοινωνίας για τις Αξίες στην Υψηλή Εκπαίδευση, της Βασιλικής Ασιατικής Κοινωνίας και της Κοινωνίας για τις Βουδιστικές Χριστιανικές Μελέτες. Έχω υπηρετήσει ως Σύμβουλος σε σημαντικά διεθνή και διαθρησκευτικά συνέδρια, συμπεριλαμβανομένων και των Συνελεύσεων των Παγκόσμιων Θρησκειών (1985, 1990, 1992).

Έχοντας ειδικές σπουδές στη θρησκεία και στον πολιτισμό, έχω συμμετάσχει στη μελέτη των νέων θρησκευτικών κινημάτων από τα μέσα της δεκαετίας του 1970. Έχω ενδιαφερθεί να κατανοήσω τις προελεύσεις, τα πιστεύω, τις πρακτικές και τις σχέσεις αυτών των νέων κινημάτων στον ευρύτερο πολιτισμικό χώρο. (Πολλές από τις νέες θρησκείες δεν είναι «νέες» κατά πλήρη έννοια, αλλά είναι απλά νέες στη Βορειοαμερικανική κοινωνία.) Έχω επίσης ενδιαφερθεί και, κατά κάποιον τρόπο έχω διασκεδάσει, με την έντονη και συχνά υστερική, αντίδραση κάποιων κοινωνικών τομέων απέναντι στα νέα θρησκευτικά κινήματα. Έχω κάνει εκτεταμένη εργασία σε διάφορα πεδία με αρκετές νέες θρησκευτικές κοινότητες στον Καναδά, στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ινδία.

Σχετικά με την Εκκλησία της Σαηεντολογίας, ενημερώθηκα για πρώτη φορά γι’ αυτή τη νέα θρησκευτική κοινότητα στα μέσα της δεκαετίας του 1970. Τότε συνάντησα μέλη της Εκκλησίας της Σαηεντολογίας στο Τορόντο και στο Κίτσενερ του Οντάριο. Είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε διάφορα συνέδρια στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και αρχές του 1980, που διοργάνωσαν μέλη της Εκκλησίας της Σαηεντολογίας και ειδικοί στα θρησκεύματα, προκειμένου να συζητήσουν τα βασικά πιστεύω και τις πρακτικές της Σαηεντολογίας. Συνάντησα μερικά μέλη των Οργανισμών της Εκκλησίας της Αμερικής και Μ. Βρετανίας. Είχα εκτεταμένες συζητήσεις με μέλη της Εκκλησίας σχετικά με την εμπειρία τους από τη Σαηεντολογία και την επίδρασή της στη ζωή τους. Μέχρι σήμερα έχω διατηρήσει κάποια περιορισμένη επαφή με μερικά μέλη της καναδικής Εκκλησίας. Έχω επισκεφθεί Κέντρα της Σαηεντολογίας στο Κίτσενερ και στη Γιονγκ Στριτ στο Τορόντο. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1970 έχω διαβάσει πολλές από τις κυριότερες εκδόσεις της Εκκλησίας της Σαηεντολογίας, συμπεριλαμβανομένων των βιβλίων Διανοητική: Η Σύγχρονη Επιστήμη της Πνευματικής Υγείας, Το Εγχειρίδιο του Εθελοντή Λειτουργού, Τι είναι η Σαηεντολογία; και Η Θρησκεία της Σαηεντολογίας. Έχω επίσης διαβάσει εκδόσεις της Εκκλησίας που ασχολούνται με τα τρέχοντα κοινωνικά θέματα όπως είναι η χρήση ναρκωτικών, οι πρακτικές πνευματικής υγείας και η θρησκευτική ελευθερία. Τέλος, έχω διαβάσει ακαδημαϊκά άρθρα και βιβλία, κυρίως από κοινωνιολόγους θρησκειών, για την Εκκλησία της Σαηεντολογίας.

II. Η Ανάθεση
ΚΑΝΤΕ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΒΙΒΛΟΥ