VI. Η Ιδεα για τον Ανθρωπο

Μια βασική θεώρηση της Σαηεντολογίας είναι ότι ο άνθρωπος είναι πάνω απ’ όλα ένα πνευματικό ον, ένας θήταν, ένα είδος ψυχής, άυλο και αθάνατο, το οποίο διαθέτει απεριόριστη ισχύ και δυνατότητες. Αυτός ο θήταν παίρνει στην κατοχή του ένα υλικό ανθρώπινο σώμα όταν έρχεται στον κόσμο.

Μια βασική θεώρηση της Σαηεντολογίας είναι ότι ο άνθρωπος είναι πάνω απ’ όλα ένα πνευματικό ον, ένας θήταν, ένα είδος ψυχής, άυλο και αθάνατο, το οποίο διαθέτει απεριόριστη ισχύ και δυνατότητες.

Οι θήταν παγιδεύτηκαν στα δεσμά του υλικού κόσμου και έχασαν τη γνώση για την πραγματική τους οντότητα. Από αυτή την άποψη η Σαηεντολογία θυμίζει τα κινήματα του Γνωστικισμού και του Νεογνωστικισμού, στα οποία υπάρχει η θεώρηση ότι κατέχουν μια χαμένη (συχνά μυστική) γνώση για τη βασική ταυτότητα του ανθρώπου, και ότι το καθήκον τους είναι να αφυπνίσουν την αρχική του πνευματική και θρησκευτική συνείδηση, έτσι ώστε να είναι πια σε θέση να κινηθεί ελεύθερα πέρα από τα σύνορα της ζωής και του θανάτου.

VII. Σωτηρία
ΚΑΝΤΕ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΒΙΒΛΟΥ