V. Συμπερασμα

Η θρησκεία ασχολείται με την πνευματική φύση του ανθρώπου και με το αντικείμενο της λατρείας του, είτε αυτό είναι ο Θεός, είτε το απόλυτο, είτε ο Βούδας.

Η Θεωρία και η Πρακτική της θρησκείας της Σαηεντολογίας αρχίζει με μια σύντομη διαβεβαίωση της πνευματικής της φύσης και στη συνέχεια προχωρεί εξετάζοντας το υπόβαθρο του κινήματος με ειδικά κεφάλαια σχετικά με τον Ινδουισμό και τον Βουδισμό. Προφανώς ο Ιδρυτής και οι κατοπινοί συντελεστές έχουν επηρεαστεί από την ανάλυση αυτών των ασιατικών θρησκειών, και μέσα σ’ αυτές αντανακλούν δημοφιλείς τάσεις της σύγχρονης σκέψης. Η επιρροή της Ασίας, ιδιαίτερα των Ινδών, είναι για πάνω από έναν αιώνα, κι έτσι οι ιδέες τους είναι ισχυρές στην Ευρώπη και την Αμερική, πράγμα που μάλλον επηρεάζει την κατανόηση της θρησκείας. Η θρησκεία ασχολείται με την πνευματική φύση του ανθρώπου και με το αντικείμενο της λατρείας του, είτε αυτό είναι ο Θεός, είτε το απόλυτο, είτε ο Βούδας. Καθώς η Σαηεντολογία αναπτύσσεται, μπορεί να τονίζει περισσότερο την πλευρά του Υπέρτατου Όντος, όχι μόνο ως στόχο αλλά ως πηγή και ζωτική δύναμη όλης της ανθρώπινης προσπάθειας. Ήδη η διαπεραστική διδασκαλία της πνευματικής φύσης του ανθρώπου και της άφθαρτης εσωτερικής του ουσίας είναι σε συμφωνία με μερικές από τις μεγαλύτερες θρησκείες του κόσμου.

Ήδη η διαπεραστική διδασκαλία της πνευματικής φύσης του ανθρώπου και της άφθαρτης εσωτερική του ουσίας είναι σε συμφωνία με μερικές από τις μεγαλύτερες θρησκείες του κόσμου.

Geoffrey Parrinder
1977

Συγγραφέας
ΚΑΝΤΕ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΒΙΒΛΟΥ